קורס צלילה בצפון – מתנה לחיים

מקיסריה ועד ראש הנקרה, חוף הים הצפוני של ישראל מציע מגוון אתרי צלילה מרתקים הכוללים שכיות חמדה ארכיאולוגיות, ספינות טרופות ובעלי חיים ייחודיים. אנו ב- WildDive נשמח להמליץ לכם ולהוציא אתכם אל קורס צלילה בצפון עם מיטב המדריכים ובהתאמה מדויקת לצרכים והחלומות שלכם.

למי מתאים קורס צלילה בצפון?

קורס צלילה בצפון מתאים לכל מי שגילו מעל 12 שנים, בעל בריאות תקינה וידע בסיסי לפחות בשחייה. וכמובן, למי שמעוניין להכיר את העולם שמתחת לפני הים, לחוות את הדממה ואת ההרפתקה של הצלילה ולתת לעצמו מתנה אמיתית לחיים. כך למשל, הקורס מתאים לבני נוער מכל אזור הצפון שרוצים להוסיף לסל החוויות שלהם מסעות לעולמות אחרים, אבל ממש קרוב לבית, ללא צורך בנסיעה לאילת ועלויות בתי מלון. כמו כן, ניתן לקחת קורסים פרטיים שהינם אידיאליים למשפחות, לאב ובן או למספר מצומצם של חברים, וזוהי גם מתנת יום הולדת נהדרת לאנשים צעירים ברוחם, ליום נישואין ואפילו לירח הדבש.

כמה עולה קורס צלילה בצפון?

העלות של קורס צלילה בצפון משתנה בהתאם לרמתו (כוכב אחד או שניים) ולמחירון של המועדון. עימנו תיהנו ממדריכים מנוסים ביותר שחיים ונושמים את הטבע והים, נעזרים בציוד החדיש והטוב ביותר שאפשר לבקש, ויודעים כיצד להעביר היטב את החומר העיוני להתנסות מעשית. כל זאת, עבור מחירים נוחים והוגנים ועם הנחות שונות לחברים בארגונים.

למידע נוסף על קורס צלילה בצפון, מחיר, מועד והרשמה – פנו אלינו בטלפון 08-6342202

חזרה