קורס צלילה בתאילנד – חוויה של פעם בחיים

רוצים להצטרף לעולמם המופלא של הצוללים? ברוכים הבאים! ואם חשבתם לעשות את קורס הצלילה שלכם בחו"ל הרי שתאילנד היא בהחלט אחד היעדים הטובים ביותר. אנו ב- WildDive מציעים קורס צלילה בתאילנד במחיר נוח מאוד (שווה גם לבדוק את המבצעים שלנו) ומזמינים אתכם למסע מרתק עם חברת התיירות היחידה בארץ שמתמחה באופן בלעדי בצלילות בישראל ובחו"ל.

בחירה מושלמת לקורס צלילה

יש מספר יתרונות בביצוע קורס צלילה בתאילנד ובחו"ל בכלל. ראשית, מדובר במספר ימים שאתם לוקחים לעצמכם ללא עבודה ומטלות החיים הרגילות, מה שמקנה ראש שקט ופנוי מדאגות. שנית, אנו מגיעים לאתרים שבהם מזג האוויר נאה וגם טמפרטורת המים נעימה ומתאימה לצלילות. בנוסף, הקורסים עצמם מתקיימים בקבוצות קטנות עם מספר תלמידים מצומצם לכל מדריך, מה שמאפשר לקבל את מלוא תשומת הלב ומיטב ההדרכה. מעבר לכך, מדובר למעשה ביציאה לנופש על כל המשתמע מכך מבחינת האווירה המיוחדת, אנשים מעניינים ממקומות שונים ברחבי העולם, מפגשים עם האוכלוסייה המקומית ויצירת חברויות לכל החיים.

בואו איתנו לתאילנד!

אין ספק שתאילנד מציעה אתרי צלילה משובחים, עם נופים מדהימים של ים טרופי על שוניות האלמוגים והריפים, הדגים הצבעוניים, ספינות טרופות, צוקי גרניט מדהימים, ועוד. וכאשר יוצאים מהמים ממתינים לכם כל הפינוקים והבילויים שיש לארץ החופש להציע, החל במסעדות, דרך מסאז'ים על החוף ועד לחיי לילה תוססים. לפרטים נוספים על קורס צלילה בתאילנד, מחירים, מועדים ויעדים – פנו אלינו בטלפון 08-6342202.

חזרה