לבחור בין אתרי צלילה מומלצים בעולם

 

Wildive מוציאה מפיקה כבר יותר משלושים שנה טיולים למגוון יעדים בעולם, בדגש על טיולי והפלגות צלילה ליותר משלושים וחמישה יעדים. מרבית הפעילות שלנו מתרכזת בתחום הטרופי והססגוני ביותר שבין חוג הגדי לחוג הסרטן, לרבות באוסטרליה, פלאו, האוקיינוס ההודי, ממזרח ומערב לאמריקה, ובאגן הים התיכון. לפניכם שתי המלצות על אתרי צלילה בעולם הנחשבים ליפים ומלהיבים במיוחד.

 

כיצד לבחור יעד צלילה?

 

יש הרבה אתרי צלילה מומלצים בעולם והם שונים מאוד מבחינת מה שניתן לראות, רמת הצלילה ופרמטרים נוספים. כמו כן, קיימים הבדלים משמעותיים בין יעדי הנסיעה, למשל בין פפואה לבין סיני על כל המשתמע מכך מבחינת עלויות וחוויות. לכן, לפני שאתם בוחרים את היעד לחופשה שלכם כדאי לבחון מספר היבטים בסיסיים. ראשית, מה מעניין אתכם לראות – האם אתם מעדיפים שוניות אלמוגים מרהיבות, כלי שייט שנטרפו, חיות גדולות וכדומה. כמו כן, חשוב להבין האם האתר שאתם חולמים עליו עולה בקנה אחד עם ההסמכה והניסיון שלכם כצוללים. בנוסף, עליכם לקחת בחשבון את העלויות והתקציב שעומד לרשותכם, סוג ומשך הנסיעה, כמה זמן פנוי יש לכם, וכדומה. ואם אתם מתקשים להחליט או זקוקים להבהרות נוספות, תמיד תוכלו לפנות אלינו ולקבל הכוונה וסקירה של כל החופשות, הטיולים, הצלילות וההפלגות שלנו.

 

מספר אתרי צלילה מומלצים בעולם

 

    •  

אזור Namena Marine Reserveבפיג'י – מדובר בשמורת טבע מרהיבה המקיפה למעשה את כל הריף שנמצא מסביב לאי נאמנה, השוכן בין שני האיים העיקריים של המדינה. מאחר שכבר שלושה עשורים אסור לדוג בשמורה היא מלאה בחיים ססגוניים ועשירים: לווייתנים, דולפינים, צבים, אלפי סוגי דגים ומאות מיני אלמוגים. השמורה עצמה מורכבת ממספר אתרים, וביניהם אפשר לציין את North Save a Tack Passage שהינו אתר ענקי ויחיד במינו, המציע צלילת זרם מדהימה לצד קיר בשיפוע חזק, עם מבנה מרתק של נקיקים וקשתות אבן. במישור שמעל הקיר שוחות להקות בנות מאות דגים גדולים, כמו ברקודות ומרקלים, וביניהן כרישי ריף. לקראת סיום הצלילה מגיעים אל החלק הרדוד של המישור, בו ניתן לראות אלמוגים שחורים ואינספור דגים בכל צבעי הקשת.

    •  

Anilao Batangas בפיליפינים אין ספק שזהו אחד האתרים הטובים בעולם עבור בעלי חיים גדולים, אליו נוהרים צלמים מכל רחבי תבל. באתר הייחודי הזה יש מאות מינים של סרטנים, תמנונים, שרימפסים, חשופיות ועוד, לצד כרישי ריף ודגים של הים הפתוח. דרך אגב, אתר מעניין נוסף בפיליפינים הוא Palawanבקורון, הנחשב גם הוא לאחד המובילים בעולם אם כי בתחום אחר: ספינות טרופות. לא פחות מעשרים וארבע אוניות יפניות טבעו בו במלחמת העולם השנייה, ומחצית מהן מהוות יעד מדהים לצלילה ספורטיבית.

 

רוצים לשמוע על עוד אתרי צלילה מומלצים בעולם? פנו אלינו בטלפון 08-6342202.

 

 

 

 

 

 

חזרה