מועדוני צלילה בסיני, חופשות והפלגות

 

אם אתם מחפשים מועדוני צלילה בסיני עבור קורס או ירידה למים, תוכלו לקבל מהצוות המקצועי שלנו המלצות חמות ומקצועיות. באופן כללי, ניתן למצוא מועדון צלילה בסיני בעיקר באזורי שארם אל שייך ובדהב, אשר חלקם הגדול מציע קורסים וכמובן משכיר את ציוד הצלילה. חברתנו מכירה היטב את המועדונים בסיני על מאפייניהם השונים, ומזמינה אתכם לצאת לחופשת צלילות יומיות ולהפלגות בספינה באתרים היפים ביותר בחצי האי.

 

חופשות והפלגות בסיני

 

אנו מתמחים כבר יותר משלושה עשורים בהפקה וביצוע של טיולים, בדגש על טיולי צלילה אל היעדים הטובים ביותר בתבל. באופן טבעי, הקרבה אל סיני הופכת את חצי האי ליעד מרכזי עבורנו, אותו אנו מכירים באופן מעמיק – תרתי משמע! כך לדוגמא, אנו מוציאים באופן קבוע חופשות המבוססות על צלילות יומיות עם לינה על החוף, המאפשרות מצד אחד ליהנות מעלויות נוחות מאוד, ומצד שני לצאת לעוד פעילויות. על פי רוב החופשות נערכות באזור דהב עקב קרבת אתרי הצלילה אל החוף, ושם אנו לנים בריזורט מושקע, מטופח ושליו במרחק קצר מהבזארים ועם בריכת שחייה לאורחים. אפשרות נוספת היא לצאת לחופשת הפלגות באזור שארם עם צלילות יומיות ולינה בריזורט קסום השוכם במיקום מרהיב. זוהי דרך נהדרת לעבור בין האתרים ולהגיע אליהם במועדים הטובים ביותר על מנת להתרשם מהפעילות מתחת למים. ההפלגה נערכת על גבי ספינה מאובזרת ומרווחת עם קבינות ממוזגות, אוכל טעים והרבה חוויות משותפות.

 

כמה מילים על אתרי הצלילה בסיני

 

כפי שאמרנו, מועדוני צלילה בסיני ממוקמים לרוב באזור דהב ושארם, ולא בכדי. אלו הם האזורים עם האתרים המרהיבים ביותר שמושכים צוללים מכל העולם. כך לדוגמא, האתרים באזור דהב ומרכז סיני מאופיינים בקירות אלמוגים עצומים ובשוניות עשירות, סדקים ומערות, עם מגוון נהדר של חיים תת ימיים. לעומת זאת, האתרים באזור שארם ודרום סיני מצויים יחסית רחוק מהחוף ולמעשה מתפרשים על פני שטחים נרחבים של ים. מדובר באתרים הנחשבים ליפים וססגוניים ברמה הגבוהה ביותר, עם קירות, זרמים, ריפים עשירים ומים צלולים. ככל שמתקרבים אל תעלת סואץ מגיעים לאזורים משופעים באוניות טרופות מימים עברו, ולמגוון נדיר של אתרים מדהימים ביופיים.

 

לפרטים נוספים על מועדוני צלילה בסיני, ועל החופשות וההפלגות שלנו, פנו אלינו בטלפון 08-6342202.

 

 

 

 

חזרה

טל: 08-6342202    פקס :  08-6325112   מייל: info@wilddive.co.il