לצלול בגני המלכה בקובה

WildDive מזמינה אתכם לצאת למסע מרתק של צלילות מרהיבות בגני המלכה בקובה. זהו אחד האתרים המרהיבים והמרתקים בעולם הצלילה, אחד מבין עשרות רבות של יעדים שאליהם אנו מוציאים קבוצות באופן עצמאי ועם שותפים מהעולם. אנו חברת תיירות המתמחה באופן מיוחד בטיולי צלילה, הרפתקה וטבע עם שותפים בינלאומיים וצוות מקצועי בעל יותר משלושה עשורים של ניסיון בהפקת וביצוע טיולים.

כמה מילים על קובה

מזה שנים שקובה מסעירה את דמיונם של חובבי טיולים והרפתקאות, עקב המשטר הקומוניסטי שעדיין מושל בכיפה לעומת הפתיחות הגוברת למערב, וכן בשל אורח החיים המיוחד של התושבים, האווירה והטבע המרשים. המדינה עצמה שוכנת בים הקאריבי מדרום מזרח למפרץ מקסיקו וכל מי שביקר בה מתרשם משמחת החיים, הקצב התוסס והמוזיקה הבוקעת מחלונות הבית, למרות הדלות החומרית היחסית. אין ספק שביקור במדינה מעניק הזדמנות למפגש עם תרבות שונה ומעניינת, להרפתקאות וכמובן לצלילה נהדרת באזור גני המלכה.

צלילה בגני המלכה

גני המלכה קובה הם קבוצה של מאות איים המצויים מדרום מערב למדינה עצמה, והם מוכרים כאתר צלילה מרשים ביותר. השפע העצום של צמחייה ובעלי חיים ימיים נובע בין היתר מסגירותה היחסית של קובה בפני מטיילים עד לאחרונה, וכך גם האיים שבשנים האחרונות נפתחו באופן מבוקר ולכן עוד לא נפגעו מהמגע עם בני אדם. כמו כן, המקור לשפע הוא מחסום שונית נרחב שמשתרע על פני עשרות מיילים ומכיל יותר משמונים אתרי צלילה. הטיולים שאנו משווקים באזור מנוהלים בזיכיון מטעם הממשלה, על ידיAvalon Cuban diving center שחברתנו היא נציגתה הבלעדית בארץ. ההגעה אל גני המלכה בקובה מתחילה בטיסה מהארץ להוואנה הבירה, ומשם ממשיכים אל כפר דייגים בשם Jucaro ולגני המלכה בית מלון צף או ספינה – לפי ההזמנה.

מה רואים בצלילות?

אל אתרי הצלילה מגיעים עם סירות מהירות שאוספות אתכם מספינות הבית, וממשיכות כחצי שעה בהפלגה אל היעד. בכל יום ניתן לצאת לשלוש צלילות, בלי צלילות לילה, והאתרים עצמם לרוב נקיים מגולשים עקב ההגבלות השנתיות ועקב ריבוי האתרים. על כן, השונית המופלאה מעניקה חוויה יוצאת דופן ומפגשים עם להקות כרישים המגיעות קרוב אליכם ובכמויות גדולות, לצד מגוון רחב של דגים הנעים בבודדים ובלהקות. בנוסף, בזכות מיקומם הגיאוגרפי של גני המלכה המים באזור צלולים מאוד ומאפשרים להבחין באלמוגים הצבעוניים, בצבים ובדולפינים, ובמגוון עצום של דגים ממאות מינים.

למידע נוסף על טיול צלילה לגני המלכה ולהזמנת מקום, פנו אלינו בטלפון 08-6342202.

חזרה