צלילה בשארם א שייח

טיולי צלילה בשארם א שייח ודרום סיני הם בחירה פופולרית מאוד בקרב חובבי צלילה ישראלים, מצרים, וצוללים מכל מדינות העולם, המגיעים לחצי האי המצרי כדי ליהנות מחווית צלילה יוצאת דופן במימיו החמימים של הים האדום. במדריך זה נסקור את אתרי הצלילה המומלצים ביותר באזור, על מנת שתוכלו גם אתם, להפיק את המירב מצלילה בשארם. שנצלול פנימה?

 

למידע נוסף לחצו כאן

צלילה בשארם - אזור שכולו צ'ארם

שארם א-שייח' היא עיר נופש מצרית בחצי האי סיני. יחד עם מפרץ נעמה (Naama Bay), משמשת שארם כמרכז הלוגיסטי והתיירותי שממנו יוצאים צוללים לאתרי הצלילה הפופולריים והיפים בעולם. שארם אל שייח היא נקודת יציאה מרכזית להפלגות ספארי צלילה רבות, המגיעות אל אתרי צלילה מהצבעוניים והמרהיבים ביותר בעולם.

 

מה הופך את שארם סיני לאחד מאתרי הצלילה הטובים בעולם?

צלילה באזור שארם אל שייך ודרום סיני, היא חוויה שאין דומה לה, הודות לצלילותם של המים, שוניות האלמוגים הססגוניות והיפהפיות, עושר הדגה שניתן לפגוש במהלך הצלילות, המדרונות התת ימיים וקירות האלמוגים האימתניים הופכים את הצלילה לחוויה מתגמלת מאין כמוה, זאת הודות למפגש הזרמים החזקים בין מפרץ אילת למפרץ סואץ, אשר מביא לאתרי הצלילה בדרום סיני שלל בעלי חיים ימיים, וביניהם להקות עצומות של דגים, שהצפייה בהן היא חוויה מדהימה בפני עצמה. על אתרי הצלילה באזור שארם אל שייח ודרום סיני.

 

אתרי הצלילה באזור שארם אל שייח ודרום סיני, פזורים על פני שטחים נרחבים בים האדום - החל ממיצרי טיראן במזרח, דרך שמורת ראס מוחמד ועד מפרץ סואץ וממלכת האוניות הטבועות במערב. ככל שנרחיק בהפלגה לכיוון מערב, כך הים נעשה רדוד יותר ומשופע בשוניות אלמוגים. מאחר והריף הממוקם בכניסה למפרץ סואץ, הוא מלכודת של ממש עבור אוניות המפליגות דרך תעלת סואץ לכיוון הים התיכון. באתרי הצלילה בחלקו המערבי של אזור שארם אל שייח, ניתן לראות מגוון אוניות טבועות. מדובר במחזה מפעים ומיוחד לכל הדעות. חלק מהאוניות הטרופות באזור זה הן אוניות מלחמה מתקופת מלחמת העולם השנייה, בעוד שאחרות הן אוניות כל אלו הופכים את הצלילות באזור שארם אל שייך לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת, מפתיעה, ובעיקר מגוונת.

 

היתרונות בהפלגת צלילה בשארם סיני

אל רבים מאתרי הצלילה באזור דרום סיני ושארם ניתן להגיע בשתי דרכים. הדרך הראשונה היא לבחור בחופשת צלילה בסיני עם לינה כפר הנופש היפהפה במפרץ הכרישים וצלילות יומיות היוצאות משארם א שייח. הדרך השנייה היא לצאת להפלגת צלילה שבמסגרתה לנים בספינה מפנקת ומאובזרת. הדרך לחוות את כל מה שיש לאזור שארם א' שייח ודרום סיני להציע בתוך פרק זמן קצר, היא ביציאה להפלגת צלילה, הכוללת את כל מה שצריך לחופשת צלילה בלתי נשכחת: לינה, אוכל, והכי חשוב- צלילות מדהימות! מאחר והצלילה בחלק מהאתרים היותר מיוחדים באזור שארם אל שייך (כמו 'טיסלגרום' - ספינת משא טרופה של הצי המלכותי הבריטי, שהוטבעה במהלך מלחמת העולם השנייה בידי מטוס גרמני), עשויה להיות מאתגרת למדי מבחינת זרמים, ישנו יתרון גם לבחירה בטיולי צלילה מודרכים, המלווים בצוות מדריכי צלילה מנוסים ומיומנים המכירים את האזור לעומק (תרתי משמע).

 

מדוע כדאי לבחור דווקא ב- WildDive לטיולי צלילה בסיני? ווילד דייב היא חברת טיולי הצלילה מהוותיקות והאמינות ביותר בישראל, המוציאה הפלגות צלילה וטיולי צלילה מודרכים למספר רב של יעדי צלילה אטרקטיביים בעולם, ובכללם - סיני. ב- WildDive מועסק צוות של מדריכי צלילה מוסמכים ומארגני טיולים מקצועיים מאין כמוהם, עם 30 שנים של ניסיון בתחום תיירות הצלילה. המקצוענות, השירותיות, והתשוקה הרבה של מדריכי ווילד דייב לעולם התת ימי והחיים העשירים שבתוכו, מורגשות בכל צלילה והפלגת צלילה שהחברה מוציאה לסיני וליעדים אחרים. וויילד דייב מתגאה בהיותה בעלת קשר ישיר לספקים והמפעילים המובילים במגוון אתרי הצלילה בעולם, המאפשר לה לספק את חוויית הצלילה הטובה ביותר ללקוחותיה.

וואו, עשיתם לי חשק לצלול בשארם אל שייך ודרום סיני! איפה נרשמים? אם אתם מעוניינים לחוות ממקור ראשון את מצולות שארם א'-שייח ודרום סיני - בין אם במסגרת צלילות יום או כחלק מספארי צלילה הרפתקני, זה הזמן לשוחח עם הצוות המנוסה של WildDive ולהיערך להרפתקה של פעם בחיים. לחצו כאן לפרטים!

חזרה