צלילה לילית באילת

צלילה לילית באילת היא אחת החוויות התת ימיות היותר מיוחדות שיש. מדובר בדרך מדהימה לחקור את העולם התת מימי של הים האדום ולהיחשף למראות יוצאי דופן שצוללים אינם זוכים להיתקל בהם בדרך כלל במסגרת צלילות יום.

 

"דברים שרואים משם לא רואים מכאן" - על הקסם המיוחד של צלילות ליליות באילת

עם רדת החשיכה, רבים משוכני המצולות בים האדום, מתעוררים מתנומתם ויוצאים ממקומות המסתור שלהם, בחיפוש אחר מקורות מזון. זוהי הזדמנות מדהימה עבורנו, חובבי הצלילה, לפגוש קרוב לפני הים בבעלי חיים ימיים שלרוב קשה עד בלתי אפשרי להיתקל בהם במהלך הצלילות שנערכות בשעות האור. הודות לכך, מדובר גם בהזדמנות פז לצילום תמונות בלתי נשכחות מתחת למים.

 

צלילה בשעות החשיכה - הזדמנות לראות את העולם התת ימי באור חדש לגמרי

היציאה לצלילת לילה באילת מתקיימת לרוב לאחר שקיעת החמה. את צלילות הלילה המודרכות שלנו באילת, מובילים מדריכי צלילה מקצועיים ומנוסים שיקחו אתכם למסע בלתי נשכח שבו תוכלו לראות את העולם התת ימי של מפרץ אילת באור חדש לגמרי. כשהים האדום נצבע בשחור זו ההזדמנות שלכם לחוות את הים האדום כפי שלא חוויתם אותו מעולם. דמיינו את עצמכם צפים במים חמימים, כשכל מה שעוטף אתכם הוא הים הכהה. יש מי שמתארים את התחושה הייחודית הנלווית לצלילות לילה באילת, בתור הדבר הקרוב ביותר לריחוף של אסטרונאוט בחלל.

 

לחוות את חיי הלילה באילת מזווית קצת אחרת

צלילות הלילה המודרכות באילת מתבצעות לרוב בעומק רדוד יחסית ובקרבה לחוף. אל הצלילה בלילה, נהוג לרדת מצוידים בפנסים, גם למטרת ניווט והתמצאות, אך גם משום שכאמור - זוהי הזדמנות ייחודית לפגוש את חיות הלילה כשהן מתעוררות מתנומתן ומחפשות את ארוחתן הבאה. בין אם אתם צוללים חדשים או מנוסים, ובין אם אילת היא היעד הקבוע שלכם לחופשות צלילה, או שזוהי הפעם הראשונה שאתם צוללים בסביבה, אתם יכולים בהחלט לצפות לחוויה בלתי רגילה. גם צוללים ותיקים מופתעים לגלות שאתרי צלילה מוכרים שצללו בהם בעבר, נראים אחרת לגמרי כשמתבוננים עליהם לאחר רדת החשיכה, לאורו של פנס. זוהי ללא ספק, חוויית חובה לכל חובב צלילה באשר הוא, שלאחריה - תסתכלו על הריף של אילת באור קצת אחר. לכן אין זה מקרי שצלילות לילה משולבות גם כחלק מקורסי צלילה באילת. "מסע בין כוכבים": על מגוון צורות החיים שניתן לפגוש בצלילות לילה מודרכות באילת בצלילות הלילה באילת, צוללים מדווחים על מפגשים עם מגוון מינים של בעלי חיים ימיים, המשנים את צבעיהם והתנהגותם בשעות החשיכה, וביניהם: אלמוגים, שושנות ים, קיפודי ים, צלופחים, דגים טורפים בשעת ציד - כמו דג הזהרון, שפמנונים, מחבטנים (דג ממשפחת הטריגוניים), סרטני נזיר, דיונונים, ולעיתים גם צבי ים ודולפינים, המגיעים להופעת אורח. אולם אחד המראות המיוחדים יותר בצלילות לילה, הוא דווקא הפלנקטון. פלנקטון הוא צביר של אורגניזמים החיים במי הים ונסחפים עם הזרם. בצלילות בלילות ירח מלא באילת, ניתן לכבות לכמה רגעים את הפנס ולראות אותם זוהרים בחושך, בכל מכת סנפיר, או בזמן נפנוף היד שלכם במים. מדובר בחיזיון יוצא דופן ומפעים, שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם מרחפים בשמיים זרועי כוכבים, בהבדל אחד מהותי - זה קורה ממש סביבכם, בתוך המים.

 

מהם אתרי הצלילה המומלצים לצלילות לילה באילת?

ישנם מספר אתרי צלילה מומלצים עבור צלילות ליליות במפרץ אילת, כאשר בחירת אתר הצלילה המתאים עבורכם תלויה בהיקף הניסיון שלכם כצוללים (מספר הצלילות שעשיתם). אתר המערות הוא האתר המושלם לצלילות לילה באילת. וואו, פתחתם לי תיאבון לצלילת לילה מודרכת באילת! איפה נרשמים? אם אתם מעוניינים לחוות ממקור ראשון את החוויה יוצאת הדופן של צלילה באילת בלילה - בין אם במסגרת קורס צלילה, צלילת לילה מודרכת זה הזמן לשוחח עם הצוות המנוסה שלנו ב- WildDive ולהיערך לחוויה של פעם בחיים. חופשת צלילה באילת זה WildDive!

ווילד דייב היא חברת טיולי הצלילה מהוותיקות והאמינות ביותר בישראל, המוציאה צלילות מודרכות, וטיולי ספארי צלילה למספר רב של אתרי צלילה מובילים בעולם, ובכללם - אילת. ב- WildDive מועסק צוות של מומחי צלילה מוסמכים ומארגני טיולים מקצועיים עם 30 שנות ניסיון בתחום תיירות הצלילה. המקצועיות, השירותיות והתשוקה האדירה של המדריכים שלנו לעולם התת מימי והחיים העשירים בתוכו, מורגשות בכל צלילה שאנו מלווים באילת כמו גם ביעדים אחרים. מעוניינים גם אתם בחוויית צלילה מהסרטים באילת? לחצו כאן לפרטים!

חזרה

טל: 08-6342202    פקס :  08-6325112   מייל: info@wilddive.co.il