כל מה שרציתם לדעת על קורסי צלילה באילת וחששתם לשאול

הים האדום הוא בין היעדים הטובים ביותר בעולם לצלילה. המים, צלולים ומלאי חיים. הזרמים כמעט ולא מורגשים והגישה לרבים מאתרי הצלילה מתבצעת בנוחות - ישירות מהחוף. לכן אנשים רבים מהארץ והעולם בוחרים לעשות קורס כוכב ראשון צלילה באילת או כוכב שני צלילה באילת. רוצים לדעת עוד? אז קדימה, בואו נצלול פנימה.

 

למה כדאי לעשות קורס צלילה כוכב ראשון באילת?

חופי אילת הם המקום המושלם לעבור בו קורס צלילה למתחילים. מדובר במים בטמפרטורה נוחה לצלילה בכל עונה ותנאי ים אידיאליים עבור צוללים בתחילת דרכם, , זרמים חלשים עד בלתי מורגשים וראות טובה במרבית ימות השנה. אל מרבית אתרי הצלילה במפרץ אילת ניתן להגיע בקלות מהחוף, ללא צורך לצאת בסירה ללב ים. משמעות הדבר הינה שכמה צעדים בלבד מפרידים ביניכם לבין עושר תת ימי בלתי נתפס. הריף באילת ידוע בזכות המגוון העצום של בעלי החיים השוכנים בו, שבהם ניתן לפגוש גם בעומק רדוד של מטרים ספורים בלבד. באילת ניתן להיחשף כבר מהצלילה הראשונה לשוניות אלמוגים מרהיבות, שושני ים ססגוניות, מגוון של דגים בכל הצבעים, קיפודי ים, דיונונים ואינספור יצורים תת ימיים מסקרנים.

 

כיצד לבחור את קורס הצלילה המתאים עבורכם

קורסי צלילה מתאימים לכל אדם בריא מגיל 12 ואילך. באשר לבחירת סוג הסמכת הצלילה המתאימה עבורכם, הדבר תלוי בניסיון הצלילה ובהסמכות הקודמות שלכם. קורס כוכב ראשון צלילה באילת קורס צלילה כוכב ראשון (Open Water Scuba Diver) באילת הוא למעשה הרמה הראשונה של הסמכת צלילה. מדובר בקורס צלילה למתחילים שמטרתו הינה להקנות לצוללים בתחילת דרכם את הידע הבסיסי הנחוץ לביצוע צלילות מהנות ובטוחות. קורס צלילה כוכב אחד באילת נמשך 5 ימים מלאים, אשר במהלכם נלמדים יסודות הצלילה, הן בפן התיאורטי והן בפן המעשי - החל מאופן השימוש בציוד צלילה ועד כללים חיוניים שחשוב ליישם לפני הצלילה, במהלכה ולאחריה כדי לשמור על בטיחות הצולל. בתום הקורס, מוענקת לצוללים שהשלימו את כל הצלילות והשיעורים בו, תעודת הסמכה בינלאומית של צולל מים פתוחים, המאפשרת לצלול בעומקים של עד 20 מטרים (או 18 - כתלות בארגון המסמיך) בליווי של מדריך צלילה, או צולל כוכב 2 ומעלה (אם צברו ניסיון של 12 צלילה ויותר). קורס הכוכב הראשון מועבר על ידי מדריכי צלילה עם ניסיון רב בהדרכת צלילה למבוגרים וילדים כאחד, אשר יודעים כיצד לעבוד עם הצוללים המתחילים כדי לספק להם חוויית צלילה מושלמת, בטיחותית ומעשירה.

 

קורס כוכב שני צלילה באילת

קורס צלילה כוכב שני (Advanced Open Water Diver) הוא הרמה השנייה של הסמכת הצלילה. מדובר בקורס המשך להסמכת הכוכב הראשון, והוא מאפשר לצוללים שישלימו אותו לצלול עד עומק של 30 מטרים. קורס צלילה כוכב שני באילת נמשך בין 2 ל- 3 ימים, אשר במסגרתם הצולל המתחיל נחשף למגוון נושאים חדשים וצובר ניסיון רב יותר מתחת למים, על מנת לשפר את כישורי הצלילה שלו בעומק, לשכלל את טכניקת הניווט שלו מתחת למים, את יכולת ההתמודדות שלו עם מצבי חירום בצלילה ותנאי ים משתנים. הסמכת הכוכב השני כוללת גם היא חלק תיאורטי וחלק מעשי שיש להשלים כדי לקבל את התעודה בסוף הקורס. בתום הקורס, מוענקת לצוללים שהשלימו את כל הצלילות והשיעורים בו, תעודת הסמכה בינלאומית המאפשרת להם לצלול בעומקים של עד 30 מטרים במיטב אתרי הצלילה בעולם. קורס הצלילה למתקדמים מיועד גם למי שמעוניינים להמשיך להסמכת צלילה כוכב 3 הנחוצה למי שמעוניינים להפוך את התחביב למקצוע.

 

קורס כוכב ראשון + כוכב שני משולב באילת

אנשים רבים שמעוניינים לעבור קורס צלילה באילת, בוחרים לעשות קורס צלילה משולב של כוכב 1 + 2 ברצף. לבחירה בקורס צלילה משולב באילת, יש יתרונות בהיבט של חיסכון בעלויות גם עקומת הלמידה היא חדה יותר למי שממשיך מהסמכת מתחילים למתקדמים מיידית, היות והחומר "טרי" יותר בראש. אולם לא פחות מכך - הדבר תורם לקיצור תהליכים עבור מי שמעוניין להגיע במהירות להסמכת צלילה מתקדמת שתאפשר לו לצלול באופן עצמאי באתרי הצלילה היפים בעולם, שהגישה אליהם מתאפשרת אך ורק לצוללים מנוסים שצברו ביומן הצלילות שלהם כמות משמעותית של צלילות מודרכות.

 

קורסי צלילה באילת עושים עם WildDive

WildDive היא חברת תיירות הצלילה המובילה בישראל, הפעילה מזה כ- 30 שנים כמארגנת חופשות צלילה, הפלגות צלילה וטיולי צלילה בארץ ובלמעלה מ- 35 יעדים אטרקטיביים בעולם. אנו עובדים עם מועדוני הצלילה המובילים והמקצועיים ביותר באילת. נשמח לייעץ לכם ללא עלות על בחירת מועדון הצלילה המתאים ביותר עבורכם לקורס צלילה באילת כוכב 1 או קורס צלילה באילת כוכב 2.

לקוחותינו נהנים לא רק משירות אישי, קשוב, אדיב ומקצועי ממומחים בתחום הצלילה, אלא גם ממגוון הנחות והטבות שוות בהזמנת חופשות צלילה וספארי צלילה במגוון יעדים. נשמע לכם טוב? אז למה אתם מחכים? פנו אלינו לפרטים!

חזרה