צלילה מודרכת אילת

אם השתעשעתם ברעיון של להזמין צלילה מודרכת, אילת היא בחירה נפלאה וורסטילית מאין כמוה. בין אם אתם צוללים מנוסים ובין אם רק סיימתם את הקורס לאחרונה - הבחירה בצלילה מודרכת באילת, מאפשרת לכם לגלות את נפלאות העולם התת ימי של הים האדום, ממגוון זוויות ראיה חדשות ומרהיבות.

 

ייחודם של אתרי הצלילה באילת טמון בכך שניתן לחזות בהם במגוון יוצא דופן של דגים, אלמוגים ובעלי חיים ימיים אחרים, גם במים רדודים יחסית. גם אתרי העומק שיש לים האדום להציע הם מיוחדים ונהדרים, וכוללים בין היתר ספינות טרופות. גם צוללים ותיקים שחושבים שכבר ראו הכל, יופתעו לגלות כי בצלילה מודרכת באילת, יש להם הזדמנות לגלות פינות חן נסתרות ולא מוכרות מתחת למים, ומיני בעלי חיים שטרם פגשו בצלילותיהם הקודמות. עבור מי צלילה מודרכת באילת מתאימה?

 

הזמנת צלילות מודרכות באילת רלוונטית בהחלט לצוללים מוסמכים, שרוצים לגלות אתרי צלילה בים האדום שטרם ביקרו בהם, ולעשות זאת עם מדריך מקומי מנוסה, שידאג לציוד הצלילה, לתכנון מסלול הצלילה ולנושא הניווטים עבורם, ויאפשר להם "ליהנות מהנוף" ללא דאגות. צלילה מודרכת באילת מחיר

 

צלילה מודרכת באילת עולה בין 75-150 ₪, תלוי במועדון הצלילה והאם בחרתם להשכיר ציוד מהמועדון או להביא את הציוד הפרטי שלכם. ככל שלוקחים מס' גדול יותר של צלילות ביום, המחיר לכל צלילה יהיה זול יותר.

 

אנשים רבים תוהים האם קיים הבדל בין מועדוני הצלילה השונים, מבחינת מה שמקבלים כשמזמינים צלילה מודרכת הבעיה היא שאם תנסו לשאול אנשים מאילת באיזה מועדון צלילה מומלץ להזמין צלילה מודרכת, יש להניח שתקבלו עשרות המלצות שונות, ולא במקרה. אם יש משהו שהאילתים מצטיינים בו, הרי שמדובר במועדוני צלילה. לאורך קו החוף של מפרץ אילת, פזורים מועדוני צלילה בשפע, מה שעשוי להיות מבלבל עבור מי שמחפשים צלילה מודרכת באילת, ואינם בטוחים מה עליהם לחפש בדיוק.

 

הוסיפו לכך את הצורך הלגיטימי של רובנו כישראלים, לבצע לפני הזמנת צלילה באילת השוואת מחירים, ותקבלו מתכון לכאב ראש מובטח. "נו, אז איך בוחרים מועדון צלילה מתוך כל האפשרויות?!" - אתם ודאי שואלים. למזלכם, אנחנו יכולים לסגור את הפינה הזו עבורכם, ולהבטיח שתקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

אז איך בוחרים מועדון לצלילה מודרכת באילת?

בעוד שכל מועדון צלילה באילת ימליץ תמיד על עצמו, כאשר אתם פונים לחברה בלתי תלויה כמו WildDive, המתמחה בתיירות צלילה ועובדת בשיתוף פעולה עם מספר מועדוני צלילה נבחרים, יש לכם אפשרות לקבל מידע אובייקטיבי שיאפשר לכם לבחור במועדון המתאים ביותר לצרכים שלכם. ויילד דייב עובדת עם מועדוני הצלילה האיכותיים ביותר באילת. אם אתם או בני משפחתכם מעוניינים להתנסות בצלילת היכרות באילת או בצלילה מודרכת באילת, נשמח לייעץ גם לכם ללא עלות בנוגע לבחירת מועדון הצלילה המושלם עבורכם. אנו נסייע לכם באיתור מועדון צלילה שמציע גישה נוחה לאתרי הצלילה הרלוונטיים עבורכם, הסעות ממקום הלינה שלכם או חבילת נופש שמאפשרת לשלב לינה עם חוויית הצלילה שלכם, שירותים נקיים, מקלחות חמות ומלתחות עם תאי אחסון, ציוד צלילה מקצועי, נקי, חדיש ומתוחזק היטב, אפשרות לארוחות קלות בין הצלילות והכי חשוב - צוות מקצועי שיודע לספק מענה אישי ואחראי לכל צורך.

 

צלילות מודרכות באילת עושים עם WildDive

ויילד דייב היא סוכנות תיירות הצלילה המובילה בארץ, ופועלת מזה כ- 30 שנים בארגון טיולי צלילה, הפלגות ספארי צלילה וצלילות מודרכות בישראל ובמגוון יעדים מדהימים בעולם. לקוחותינו נהנים גם משירות אישי, מקצועי ואדיב של הצוות שלנו בהזמנת פעילויות צלילה באילת, וגם ממגוון הנחות והטבות בהזמנת טיולי צלילה והפלגות צלילה במבחר יעדים.

 

נשמע לכם טוב? פנו אלינו לפרטים!
חזרה